نمایشگاه اکسپو دبی 2020 چیست؟
بهترین پرواز ها را با جیبوجت جستجو کن
نمایشگاه اکسپو دبی 2020 چیست؟
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 12:22

نمایشگاه اکسپو دبی 2020 که در سال 2021 و 2022 برگزار می شود از جاذبه های دبی در امسال است. در ادامه به اینکه نمایشگاه اکسپو دبی چیست و چگونه برگزار می شود می پردازیم.

نمایشگاه اکسپو امسال به میزبانی دبی برگزار می شود و کشورهای مختلفی در آن حضور دارند. غرفه ایران نیز سعی داشته است که ارائه خوبی از فرهنگ ایران داشته باشد. نمایشگاه اکسپو فرصت خوبی برای برای ارائه فرهنگ، معماری، رسوم غذایی و هنر کشورها به یکدیگر است. در این مطلب به بررسی نمایشگاه اکسپو می پردازیم.

 

نمایشگاه اکسپو دبی 2020 چیست؟

 

نمایشگاه اکسپو چیست؟

نمایشگاه های اکسپو رویدادهای بین المللی هستند که برای یافتن راه حل برای چالش های اساسی پیش روی بشریت از طریق فعالیت های جذاب و همه جانبه اختصاص یافته اند. سازماندهی و تسهیل دولت ها و گردهم آوردن کشورها و سازمان های بین المللی، این رویدادهای عمومی مهم در توانایی آن ها برای جمع آوری میلیون ها بازدیدکننده، ایجاد پویایی جدید و ایجاد تحول در شهرهای میزبان آن ها بی نظیر است.

نمایشگاه های اکسپو جهان را در یک پروژه بزرگ و مشترک گرد هم می آورند تا راه حلی برای چالش اساسی پیش روی بشریت بیابند.

نمایشگاه اکسپو با ترکیب طیف گسترده ای از تجربیات بصری و حسی، یک دنیای کوچک زودگذر است که تجربیات به یاد ماندنی را برای شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

معماری نوآورانه سایت اکسپو، نمایشگاه های تعاملی در غرفه های بین المللی، فناوری پیشگام و برنامه فرهنگی فراوان همگی نمایشگاه را به تجربه ای جذاب و جذاب برای بازدیدکنندگان تبدیل می کند.

نمایشگاه اکسپو، با جمع آوری کشورهای سراسر جهان فرصتی نادر برای ارتقاء دیپلماسی عمومی چندجانبه و تقویت درک بهتر در روابط جهانی ارائه می دهد.

توسعه اقتصادی و فرهنگی ناشی از میزبانی نمایشگاه برای کشور میزبان، محرکی برای تحول پایدار شهری در سایت اکسپو و فراتر از آن است. پروژه های نمایشگاه بخشی کلیدی از برنامه های توسعه شهری هستند که به عنوان یک کاتالیزور برای تسریع تحول شهرها عمل می کنند و از راههای ملموس (معماری، شهرسازی) و غیر ملموس (فرهنگ، آموزش) تأثیر طولانی مدت بر جامعه دارند.

حضور کشورهای مختلف در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی

حضور کشورهای مختلف در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی

نمایشگاه اکسپو دبی

در نهایت با پشت سر گذاشتن چالش های بی شمار ناشی از ویروس کرونا، سرانجام نمایشگاه مورد انتظار اکسپو 2020 به میزبانی دبی در امارات متحده عربی آغاز به کار کرد. این نمایشگاه در تاریخ 1 اکتبر 2021 برپا شده است.

نمایشگاه اکسپو 2020 در دبی از 1 اکتبر 2021 تا 31 مارس 2022 ادامه دارد. دوره قبلی نمایشگاه جهانی اکسپو در سال 2015 توسط شهر میلان برگزار شده بود.

نمایشگاه اکسپو 2020 به موضوع اتصال ذهن ها و ساخت آینده اختصاص دارد و بر اهمیت ایجاد راه حل های پایدار برای مشکلات زیست محیطی کنونی جهان تأکید می کند.

اکسپو 2020 همکاری بین فرهنگی را به عنوان ابزاری برای مقابله با مشکلات جهان و حرکت به مرحله بعدی پیشنهاد می دهد که در آن تکنولوژی، پایداری، صنایع دستی و میراث فرهنگی دست به دست هم داده اند.

به همین منظور، اکسپو دبی این رویداد را به زیرمجموعه ای از فرصت، تحرک و پایداری تقسیم کرده است که محرک های اصلی آینده پیشرفت جهانی هستند.

این نمایشگاه در مساحتی حدود 438 هکتار و در اندازه دو برابر نمایشگاه میلان طراحی شده است.

اکسپو 2020 دبی اولین اکسپو جهانی است که تا کنون در منطقه خاورمیانه، آفریقا و آسیای جنوبی میزبانی شده و بزرگترین رویدادی است که تا کنون در جهان عرب برگزار شده است.

موضوعاتی مانند فرهنگ، معماری، سرگرمی، غذاهای جهانی و موارد دیگر، بیش از 200 سازمان از جمله 192 کشور را که هر کدام دارای غرفه مخصوص خود هستند، برای اولین بار در نمایشگاه اکسپو جهانی، جذب خواهد کرد.

تور نمایشگاه اکسپو دبی

شما می توانید برای این که سفر ارزانی به دبی برای حضور در نمایشگاه داشته باشید از تور نمایشگاه اکسپو دبی استفاده کنید. پکیج تور دبی در آژانس هواپیمایی مهرپرواز با بهترین قیمت ها ارائه می شود. آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور مسافرتی دبی همچنین ویزای دبی شرایط را به نحوی برایتان ایجاد می کند تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر به دبی تجربه نمایید.

پاویون ایران در اکسپو 2020

مجله Architectural Digest در آخرین نسخه خود، پاویون ایران در اکسپو 2020 را به عنوان یکی از هشت غرفه مهم از نظر معماری در اکسپو 2020 دبی انتخاب کرده است.

پاویون ایران در اکسپو 2020 با الهام از کتاب هزار و یک شب طراحی شده است و کار طراحی آن توسط یک شرکت معماری ایرانی انجام شده است. این معماری شامل چندین فضا است که به جای یک ساختمان یکپارچه، هر کدام به عنوان ارائه بخشی از تاریخ معاصر ایران عمل می کنند.

هر ساختار شامل یک جعبه آبی است که سپس در پرده ای از مهره های برنزی پیچیده شده است که اشاره ای به تضاد بین آسمان و زمین است.

غرفه ایران به جای یک ساختار یکپارچه، یک شبکه است که روایت های متفاوتی از تاریخ معاصر ایران ارائه می دهد. با این حال، این روایت تاریخی کمی مبهم است.

این بستگی به مسیر خاصی دارد که بازدیدکنندگان تصمیم می گیرند در پیش بگیرند که نشان دهنده نسخه خاص بازدیدکننده از تاریخ معاصر ایران است. یکی از این آثار، اثر هنرمند ایرانی عارف منتظری است که در یکی از جعبه ها مشاهده می شود و بازتاب روایت آشکار کشور است.

نزدیکی محل برگزاری نمایشگاه اکسپو 2020 دبی به ایران فرصتی است که باید توسط دولت و بخش خصوصی ایران به درستی از آن استفاده شود.

این رویداد فرصت خوبی برای بهبود برندهای ایرانی را فراهم می کند. هدف مقامات ایرانی استفاده از تمام ظرفیت کشور برای حضور فعال در نمایشگاه است.

یکی از روش های سفر ارزان به امارات، ترکیه و سایر کشورها، استفاده از تور لحظه آخری است. تورهای لحظه آخری از نظر امکانات و خدمات هیچ تفاوتی با تورهای معمولی ندارند، تنها به دلیل ارائه در روزها و لحظات آخر، ارزان تر محاسبه می شود. بزرگترین و بیشترین مزایای این تورها، ارزان تر بودن آن است که بهترین فرصت را برای سفر ایجاد می کند.

غرفه ایران در اکسپو 2020

غرفه ایران در اکسپو 2020

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سرعت لود کم صفحات در موبایل و از بین رفتن ترافیک سایت
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور روسیه
برگزار کننده بهترین تورهای روسیه
www.alefbatour.com

تور کوش آداسی
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما چارتر
ارائه دهنده بهترین بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

کاهش قیمت بلیط هواپیما در روزهای گذشته
قیمت بلیط هواپیما تا پایین ترین حد خود کاهش یافت.
www.rokna.net

سنگ تراورتن
خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی
www.anamisstone.com
سنگ مرمریت
خرید انواع سنگ مرمریت
www.anamisstone.com
سنگ مرمر
خرید و فروش انواع سنگ مرمر ساختمانی اونیکس
www.anamisstone.com
سنگ ازنا
فروش انواع سنگ ازنا ارزان قیمت در تهران
www.anamisstone.com
سنگ گرانیت
انواع سنگ ساختمانی گرانیت مشکی و سفید نهبندان، نطنز و مروارید مشهد
www.anamisstone.com
سنگ گوهره
فروش انواع سنگ گوهره ممتاز و سوپر کف قیمت
www.anamisstone.com
سنگ هرسین
انواع سنگ مرمریت هرسین
www.anamisstone.com
سنگ طرح چوب
قیمت سنگ سنداستون طرح چوب
www.anamisstone.com